Novedades

The Quantum Atom Optics group at the Universitat Autònoma de Barcelona announces the opening of a 4 years PhD position associated to the research project FIS2014-57460-P: “Quantum transport in ring potentials: from single atoms to interacting degenerate gases” founded by the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (MINECO). The PhD position call is open from 15/06/2015 to 29/06/2015 (at 15h).

Candidates interested in this position should contact:

Verònica Ahufinger (veronica.ahufinger(at)uab.cat)
Jordi Mompart (Jordi.mompart(at)uab.cat)

adminOferta para realizar la Tesis Doctoral en el Grupo de Óptica Cuántica de la Universidad de Barcelona